KIRA STOK !

aduh !! lenguh2nya badan aku .. hari ni penat sangat sebab stok baru , baru sampai .. aku as kuli so kena laa mngira stok & menyusun buku2 kat tempat sepatotnya .. emm .. biasa laa kena kira stok , so lambat laa balik .. emm .. kalau selalu balik pukul9 , tapi hari ni aku balik nak dekat pukul12 .. then pergi makan dengan membe2 .. nak dekat pukul1 gakk laa .. emm ,, biasa laa pape hal sampai je rumah aku teros g mandi dulu .. then after mandi tempat utama yang aku akan tuju ialah KATIL !! haha .. tu laa tempat yang pertama sekali aku cari sejak dah bekerja ni .. fuhh !! rupanya penat jugakk cari duit ni .. emm , patot laa aku tengok papa aku balik kerja je selalu terus masuk bilik .. rupenya ingin menghilangkan penat .. maaf ye papa kalau selama ni airiz tak penah paham papa .. :)

No comments: