i love you !!


 
 
girl kat atas ni name dia FARAH .. dia ialah girl yang sangat istimewa bagi aku .. aku sayang sangat2 kat dia .. entah laa , aku dah macam angau dengan dia .. dia memang seorang girl yang paham aku.. ape yang aku suka , ape yang aku tak suka .. semua dia tahu .. dia lah girl yang paling perfect bagi aku .. dia yang manje , dia yang cantek , dia yang comel , dia yang epy , dia yang ceriakan hari2 aku , dia yang sayang aku , dia yang setia dengan aku , dia yang memahami aku .. tapi ... semuanya salah aku .. aku bodo !! aku curang dengan dia , aku mainkan perasan dia , aku tipu dia , aku dah lukakan hati dia.. jahatnya aku .. :( sekarang ! aku still tak boleh lupekan dia .. aku still sayang dia .. sekarang ni aku dah jadi macam orang gile ! aku cari2 dia , aku call2 dia , aku msg2 dia .. walaupun dia dah maki2 aku , tapi aku still jugak ganggu dia .. aku tak boleh kalau takde dia .. huhu .. aku sayang gila kat dia .. emm .. sayang , kalau kau baca blog ni aku cuma nak kau tahu yang kau segale2nya untuk aku .. aku dah cuba lupakan kau tapi tak boleh .. maaf sayangs !! i love u so much !

6 comments:

cikk farah said...

emm .. npe buad post pasl farah ? emm .. tape laa airiz .. farah da ta kesah daa .. skg an kite kwn .. :)

airiz hafiz said...

ye mmg kita kawan .. tpi ,, airiz still naa tugher nan farah .. :(

Anonymous said...

emm .. kowg nie .. mg sweet sgt lao together .. :)

airiz hafiz said...

tenkiu .. p tu dlu .. emm .. :(

misz_adirull said...

hi.. ehem2.. adek i mmg chumel.. nape awk sakitkan ati die?? haipp!! nakal ni... jgn nkl2 ye adek2 ku... dont forget to study smart..

airiz hafiz said...

ops ! maaf akak farah .. emm ..