kenape ?

kenape ekk susah aku nak lupekan die ? aku dah tak tahu dah nak buat macam mane lagi .. aku still sayang dia lagi .. kenape susah sangat aku nakk lupekan dia ? aku ni dah macam muke tembok dah .. muke tak tahu malu .. dah laa sakitkan hati dia , curang dengan dia .. p still nakk merayu2 , memujuk2 dia .. dia pun aku rase dah naik menyampah nakk layan aku .. yelaa , balik2 budak tak tahu malu ni lagi ..emm .. susahnyee jadi owg yang syokk sndiri .. dah macam owg bodoh lakk .. haha .. emm , aku dengar cite ade mamat ni suke dia .. emm , yelaa owg cantek , sape jek suke .. emm , ape aku rase ? emm , aku rase kecewa sangat2 , sedih pun ade .. nampaknyee tak ade peluang laa aku nakk together dengan dia alek .. huhu .. aku sayang dia siott !! huhuhuhu .. :(

2 comments:

cikk farah said...

stop laa syg farah .. ksian farah tengok airiz .. emm ..

airiz hafiz said...

tak boleh farah .. kalau boleh dah lame tentu airiz tak kacau farah g .. i love u syg .. :( tak boleh ke farah bagi airiz peluang g sekali ?